11 Ağustos 2011 Perşembe

Kim demiş İlkokul arkadasları sıkıcı olur diye ??

Bundan 4 sene fln önceydi sanırım .. Baktım facebookta insanlar ilkokul arkadaşlarını bulmaya başlamış , buluşmalar vs.. İçimde her zaman var olan organizatör ruhunu ortaya koyarak koyuldum işe..Önce grup açtım , herkesi bir digital ortamda toplama çabası vs.. ve ilk buluşmamız gerçekleşti..

Aslında bu buluşmanın tanımadığın 10 insanla görüşmekten hiçbir farkı yok.. Bundan 20 sene once aynı sınıfa gitmişin, zaten anıların yarım yamalak bazısını hatırlamıyosun, kimisini yolda görsen tanımassın bile..

Neden bilmiyorum bizim elektriğimiz çok tuttu.. Hiç öyle tanımadığımız bir grup insanla bulusuyor gibi değildik tersine bitmek bilmeyen konular , gülüşmeler… Sürekli bulusma kararı aldık.. Tabi o iş öyle kolay olmuyor..
En azından ara ara buluşabildik… Aaaa size bir de dedikodu veriyimm =)) Aramızdan biri diğeriyle bu vesile ile nişanlanmış bilee…

Sonuç olarak arkadaşlarımın senin işin mi yok buluşma ayarlıosun veya gidiyosun söylemlerine rağmen dün gece yine çok keyifli bir akşam geçirdim ..

Bence sizde bir kere de olsa gitmeyi deneyin..

Bizim içimizden geleceğin Reklamcısı , geleceğin Yönetmeni, geleceğin ARGE leri ve daha niceleri gelmiş..

Kim bilir belki sizin de  hayatınızın aşkı o ilkokul sıralarında kafasına silgi attığınız yaramaz oğlan ya da uslu kızdır .. Belki de kimseyle paylaşamadığınız bir anınızı paylaşabilen dostunuz ordadır…

Benden sadece tavsiyesi …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder